söndag 15 mars 2009

Nakenchock


Hästtokig är jag, men tiden har inte räckt till på några år att ha häst.
Detta var för ca 2 år sedan, då vi hade arrenderat ut stallet till några grannar.
En av tjejerna kom förbi mig med sin häst och undrade om jag ville ta mig en tur.

- Ok, sa jag och svingade mig upp lite tafatt upp. Hästen hade en westernsadel, och det var något jag inte testat förut.

Jag tog mig en tur bortåt skogen, och när jag kom tillbaka hade jag blivit lite varm i kläderna, så när Inger sa att jag gärna kunde jobba honom lite i paddocken, så visst kunde jag det.

Stallgänget var samlat med diverse gubbar o gummor ..... Det var inte var dag man såg mig till häst.

Till slut var jag lite öm i benen och tyckte att det fick räcka.

Så jag skall lite kaxigt glida av.

Å jag glider långsamt av .... vad jag inte tänkt på var knoppen på westernsadeln....

I glidet .... fastnar t-shirten .... o BHn .... och jag blir hängande .... hästen får panik o jag får panik .... inget annat att göra än att smidigt glida ur både t-shirt o BH .... 

Så där står jag där alldeles ....

Snacka om att de och jag fick ett gott skratt... Tror ni jag fick höra om detta sen?? ....

Oj oj oj ... jaaa sen har det tagit ett tag innan jag hoppade upp igen ...:))))

Å såååå lite reklam för vårt hästpensionat:

http:web.me.com/kallepagrasbratentra/Webbplats/Hästpensionat_%26Boxuthyrning.html



4 kommentarer:

  1. Jasså då var det sant då? Hörde talas om den galopperande bh:n. Förstår att det ska bli spännande att bli mormor:) Kul när morbröderna blir som kompisar eller vad man ska säga. Givetvis är det väl kul för alla. Ja du förstår vad jag menar antar jag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ahhahahahaaa, så himla roligt!! Vi skulle verkligen kunna vara partners in crime!!

    Det påminner mig om en av mina egna nakenchocker, blir nog ett inlägg om det, jag dedikerar det redan nu till dig, Kikki:-D

    SvaraRadera
  3. Gillade verkligen din sista kommentar hos mig- mycket läsvärd;-)

    SvaraRadera
  4. Haha, vi delar definitivt några gener, professor Kikki:-)

    SvaraRadera