tisdag 20 januari 2009

Jobba hemifrån

Alla är inte förunnade att kunna arbeta hemifrån. Jag gör det i mitt arbete med tidningar. Mycket inspirerande och spännande. Sitter här med utsikt ut över nejden och pratar affärer med företagare och informationschefer om olika sätt att marknadsföra sig. Faran är att man knappt lämnar stolen. 

Blir så jäkla engagerad.

Man blir som en stol i 90 graders vinkel..... aj aj .. 
Men som tur är så jobbar jag med uppdragen till 50 % bara. 
De 50 % blir mycket effektiva och rationella. Resten var meningen att jag vara hemmaföretagets all i allo, sköta bokföring o papper mm. 

Men hittills har tiden gått åt till att ta emot bräder och vara hemma med sjuka barn. Så bokföring mm får fortfarande skötas kvälls och nattetid. 

Lika gött det för annars bleve jag en stol, som sagt. Och ögon fyrkantiga .... 
O lite träning gör nog inget ..... Här behövs inga träningslokaler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar