onsdag 11 februari 2009

Tid


Att få tid är inte lätt.....
Fattar inte vart den tar vägen. Har det blivit fel på mig eller är det fler som tycker som jag?
Phu ...
Så för att göra kortfattad liten dagskrönika såå ...
- Son till tåget
- Hästar mat
- Kaffe på sängen till söner o man
- Söner till dagis
- Hästar ut 
- Mockning stall
- Ny hemsida www.mediakoncept gjord
- Ny e-post gjord k.ahlstedt.karlsson@mediakoncept.se
- Sprätta post
- Slutspurt bokföring
- Kaffe/lunch
- Ringer viktiga kunder
Hinner jag betala räkningar till kl 16 tro?
Sen hämta söner på dagis ...
Sen snabbmat
Sen till stan köpa slalompjäxor
Sen kvällsmat mysa o lägga barnen
Sen renskriva protokoll ...
Ja vi får se hur långt jag hinner.
Lite press kanske kan hjälpa. Jag redovisar för er i morgon .....

tjoflöjt

2 kommentarer:

  1. Om man gissar att bilden är ett självporträtt, bearbetat i Photoshop, spegelvänt ser jag på diplomet, och att hyllorna bakom är Ikeas Billy i björk med dörrar till... gissar man rätt då? :-) undrar K som har Ikeas Billy med dörrar i bok bakom sig i kontoret...

    SvaraRadera
  2. Jajjamän, det är Billy bokhyllor fast i björk.....
    Visst är de kanon? Ska skaffa ännu fler. Har köpt mina på blocket till kanonpris. Ska fylla hela väggarna tänkte jag med alla böcker som just nu står i ett magasin i pappkassar ......

    SvaraRadera