tisdag 26 maj 2009

Har en riktig man ;)

Läste just Testamentessons blogg igen... hon triggar mig alltid... Hon har en man med "speciella" gener .... HA ha ha ... jag har nog också en "man" med de generna. I vårt lilla hus med musen i kaffekokaren.....huset däruppe i skogsbrynet alldeles ensamt och kolsvart. En kväll när vi lagt oss hörde vi ett hasande ljud utanför sovrumsdörren och en duns ... vem ligger kvar o darrar av skräck ..... hmmmm ja det var jag som till slut samlade mod och resolut hoppade upp och öppnade sovrumsdörren med en karatespark .... Suck förlåt jag är dålig att skriva på min blogg nu ... och även läsa ... det är såååå gött ute nu, så jag kommer knappt in om kvällarna.... händerna är fnasiga av jord...

5 kommentarer:

  1. Haha, att man måste vara personen med ballarna i huset, när det finns ett riktigt par!

    Och varifrån kom haset och dunken? Musen;-)
    Före han tog sitt liv i kaffekokarn, hehe.

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha ja glömde ..... det var bara en radio som hasade ner på golvet ...... hahahahaha förstår om du undrade.... en karatespark o sen då ..... hahaha

    SvaraRadera
  3. Tur jag läste dom andra kommentarerna för jag undrade jag med va som hasade,är lille Kalle rädd av sig,haha,tur han har dig,ha de gott,kram.

    SvaraRadera
  4. Så du är såpass vig så du får till sådana sparkar? Är du laddad inför loppet? JAg hoppar till nästa år. Ska vi satsa på det istället?
    Kram

    SvaraRadera